Pieteikties servisam Uzdot jautājumu Uz Mūsa Motors Rīga sākumlapu
Mūsa Motors Rīga SIA
MEGANE GRANDTOUR

ATKLĀJ

ELEGANTS UN DINAMISKS

Līdzsvarotas proporcijas un īpašs stils

Jaunās MEGANE Grandtour dizains ir dinamikas un elegances kombinācija. Tas ir zemākais transportlīdzeklis savā klasē ar visgarāko šķērsbāzi, kas tam piešķir vēl lielāku stabilitāti. Vairākas iezīmes ir kopīgas ar Renault Espace un Renault Talisman, kas parasti atrodamas augstākas klases automobiļos. Amortizācijas un atsitējgumiju uzlabojumi sniedz vēl lielāku komforta līmeni, kamēr stūrēšana ir kļuvusi precīzāka un atsaucīgāka, pateicoties izņemtajiem gumijas stiprinājumiem starp balstrāmi un virsbūvi. Pēc papildus darba pie priekšējās ķīļveida piekares buksēm jaunās MEGANE Grandtour stabilitāte uz ceļa ir nepārspējama. Integrēti, matētas apdares, anodēti alumīnija jumta stieņi pieejami standarta aprīkojumā, sākot ar otro aprīkojuma līmeni. Uzlaboti ir arī aizmugurējās piekares savienojumi efektīvākai ceļa nelīdzenumu absorbēšanai. Tilta sija ir pielāgota tā, lai nodrošinātu pēc iespējas vairāk mikro-stūrēšanas kustību aizmugurējos riteņos drošākiem nogriešanās manevriem lielākos ātrumos.

Renault raksturīgais lukturu veidols

Jaunajai MEGANE Grandtour piemīt īpašs apgaismojuma dizains. C burta formas priekšējie lukturi ir aprīkoti ar LED 3D efekta gaismas vadlīnijām. Automodeļa augstākas klases versijām ir LED lukturi ar automātisko pārslēgšanos starp tuvajām un tālajām gaismām (LED Pure Vision tehnoloģija). Aizmugurē esošās LED gaismas ar Edge Light tehnoloģiju veido unikālu 3D efekta horizontālu līniju zīmējumu.

RŪPĪGI IZSTRĀDĀTS, ERGONOMISKS SALONS

Augstākais komforta līmenis salonā

Jaunās MEGANE Grandtour salona apgaismojums ir viegli pielāgojams vadītāja vēlmēm. Turklāt salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir tikusi uzlabota arī vadītāja vietas ergonomika. Priekšējos sēdekļos, kas sastāv no divkārša blīvuma putām, ir veikti uzlabojumi, kuru rezultātā sasniegts augstāks komforta un ergonomikas līmenis. Vēl lielāku komforta un labsajūtas līmeni sniedz rūpīgā apdare, smalkās hroma detaļas un augstas kvalitātes materiālu izvēle.

Ērtība aizmugurējiem pasažieriem

Jaunajā MEGANE Grandtour universālī papildus komforts un telpa tiek nodrošināta aizmugurē sēdošajiem pasažieriem. Segmentā plašākā vieta kājām – 216mm. Arī sēdekļu plecu platums ir viens no labākajiem segmentā - 1,441mm priekšā / 1,377mm aizmugurē.

IESPAIDĪGS BAGĀŽAS NODALĪJUMS

Pielāgojams ikdienas vajadzībām

Jaunajā MEGANE Grandtour ir 521dm3(VDA) liela bagāžas telpa (ekvivalenti 580 litriem). Bagāžas nodalījums ir viegli lietojams, praktisks un dažādi pielāgojams ikdienas pārvietošanās vajadzībām: Divas bagāžas nodalījuma grīdas pozīcijas: Izvēloties augsto pozīciju ar nolocītu aizmugurējo sēdekli, tiek nodrošināta līdzena grīda lielgabarīta kravas novietošanai. Zem grīdas ir pieejama papildus 50dm3 VDA (55 litri) liela telpa; Grīdas zemākajā pozīcijā tiek nodrošināta maksimāla kravas telpa vienotā platībā. Bagāžas nodalījumu iespējams sadalīt divās daļās, lai novērstu kravas slīdēšanu kustības laikā; Glabāšanas nodalījumi abās bagāžas nodalījuma pusēs, blakus riteņu arkām; Āķi abās pusēs somu un maisu pakarināšanai; Mīksts bagāžas nodalījuma pārsegs ir viegli sarullējams vieglākai mantu iekraušanai. Tas glabājas īpašā vietā zem grīdas, neietekmējot kravas telpas apjomu.

Lielākais iespējamās kravas garums segmentā - 2.7 metri

Renault Easy Folding sistēma ļauj vienkāršu un automātisku aizmugurējā 60/40 proporcijā sadalītā sēdekļa nolocīšanu; Priekšējā pasažiera sēdeklis ir nolokāms, ļaujot pārvadāt priekšmetus garumā līdz pat 2.7m, kas ir lielākais garumsšajā auto segmentā.

TEHNOLOĢIJU KOMUNIKĀCIJAS ĒRTUMS

C segmentā nepārspētas tehnoloģijas

Augstākās klases versiju aprīkojumā ir iekļauta R-LINK 2 multimediju sistēma komplektā ar 8.7 collu (22cm) vertikālo displeju (attēls pa kreisi), kuru var viegli lietot ar jau ierastajām taustes funkcijām tāpat kā planšetdatorā vai telefonā. Ir pieejams arī 7 collu horizontāls ekrāns (attēls pa labi). Sistēma ir aprīkota ar balss atpazīšanu navigācijas, tālruņa, aplikāciju un radio lietošanai, nodrošinot ērtu un drošu pieeju sistēmas instrumentiem un funkcijām. R-Link 2 piedāvā: • Intuitīvi viegli saprotamu, lietotājam draudzīgu interfeisu, kas līdzinās jau ierastajiem viedtālruņiem un planšetdatoriem: klikšķināšana un vilkšana, ekrāna ritināšana, pietuvināšana ar divu pirkstu žestu, u.c. • Vieglu pielāgojamību individuālām vēlmēm: trīs konfigurējamus starta ekrānus ar logrīku un ikonu izvietojumu, un iespēju saglabāt 6 atšķirīgus lietotāju profilus, kas ļauj viegli un ātri katram braucējam pārslēgties starp iepriekš saglabātiem braukšanas iestatījumiem un salona apgaismojumiem. • Vadības centru, ar ko viegli pārvaldīt lielāko funkciju daļu, ieskaitot autovadītāja palīgrīkus. • Savienojamības iespējas ar 12-mēnešu abonementu TomTom Traffic satiksmes aplikācijai (atkarībā no pārdošanas reģiona), pieeja R-Link Store aplikāciju katalogam un jaunākajām Eiropas kartēm.

ĪPAŠI PIELĀGOTA UN AKUSTISKA SKAŅAS SISTĒMA

Palielinot skaļruņu diametru no 130mm līdz 160mm un uzstādot tos labākās pozīcijās durvju apakšā, ir panākts būtisks skaņas sistēmas uzlabojums. Šis uzlabojums ir īpaši pamanāms versijās ar Arkamys® sistēmu. Pateicoties ciešai Renault un Bose® sadarbībai, ir izveidotas versijas ar speciāli jaunajai MEGANE Grandtour pielāgotām Bose® audiosistēmām, ietverot auto salonā optimāli pozicionētus 11 augstas veiktspējas skaļruņus. Centrālais skaļrunis priekšā nodrošina labu skaņas balansu, kamēr zemfrekvenču skaļrunis bagāžas nodalījumā pastiprina skaņas dziļumu. Šāda kombinācija atskaņo katru noti, detaļu un niansi, radot precīzu, skaidru un harmonisku skanējumu.

MULTI-SENSE TEHNOLOĢIJA

Individuāli pielāgojama auto vadīšana ar Multi-Sense tehnoloģiju

MULTI-SENSE tehnoloģija ļauj vadītājiem izvēlēties individuālu braukšanas režīmu, pielāgojot akseleratora pedāļa un dzinēja reakcijas iestatījumus, pārnesumkārbas pārslēgšanās ātrumu, ko nodrošina divsajūgu sistēmas automātiskā transmisija , kā arī stūres griešanas viegluma pakāpi, salona apgaismojumu un masāžas funkciju vadītāja sēdeklī. Atsevišķa MULTI-SENSE poga nodrošina tiešu pieeju sistēmas funkcijām, kā arī pieeju pieciem iepriekš definētiem braukšanas režīmiem: Neitrālajam, Sporta, Komforta, Perso un Eko. Katram no pieciem braukšanas režīmiem ir savs salona apgaismojums: sēpija, sarkans, zils, violets un zaļš. Tas mainās vadības panelī, mērinstrumentu TFT ekrānā un uz vertikālā multimediju displeja, kā arī priekšējos un aizmugurējos durvju paneļos modeļa versijās ar augstāku aprīkojuma līmeni. Ar MULTI-SENSE tehnoloģiju vadītājam ir iespēja pielāgot arī dzinēja skaņu, izvēloties starp 3 variantiem: Neitrāls, Komforts un Sporta.

HEAD-UP DISPLEJS

Krāsains Head-Up displejs un autovadītāja palīgrīki

Krāsains Head-Up displejs palielina braukšanas komforta un drošības līmeni, padarot vadītāja palīgrīku lietošanu ērtāku un vieglāku. Bez nepieciešamības novērst skatu no ceļa, displejs rāda pārvietošanās ātrumu, navigācijas un citu palīgrīku datus, tādējādi sniedzot visu nepieciešamo informāciju pārliecinātākai braukšanai. Jaunā MEGANE Grandtour ir aprīkota ar jaunākajiem autovadītāja palīgrīkiem, tāpat kā jaunie Renault Espace, Talisman un MEGANE modeļi. Visi palīgrīki ir pieejami un aktivizējami ar R-Link 2 sistēmas palīdzību: - Drošībai: adaptīvā kruīza kontrole (ACC); aktīvā ārkārtas bremzēšanas sistēma (AEBS). - Brīdinājumam: joslu maiņas brīdinājums (LDW); droša attāluma brīdinājums (DW); ceļa zīmju atpazīšana ar brīdinājumu par ātruma pārsniegšanu (OSP ar TSR); aklās zonas uzraudzība (BSW). - Atbalstam: atpakaļskata kamera; automātiska tuvo/tālo gaismu pārslēgšana (AHL); aizmugurējie, priekšējie un sānu parkošanās sensori; un brīvroku parkošanās palīgrīks (Easy Park Assist).

DZINĒJU KLĀSTS

Dzinēju klāsts visām gaumēm, ieskaitot Hybrid Assist

Jaunajai MEGANE Grandtour ir iespējams izvēlēties kādu no pieciem dīzeļdzinējiem, ieskaitot dīzeļelektrisko spēka piedziņu Hybrid Assist, vai trim benzīna dzinējiem. Dīzeļdzinēju klāsts: Energy dCi 90 ar sešu ātrumu manuālo transmisiju: 90 zirgspēki, 95g CO2/km, 3.7l/100km. Energy dCi 110 ar sešu ātrumu manuālo transmisiju: 110 zirgspēki, 95g CO2/km, 3.7l/100km. Energy dCi 110 ar sešu ātrumu EDC transmisiju: 110 zirgspēki, 95g CO2/km, 3.7l/100km. Energy dCi 110 ECO2 ar sešu ātrumu manuālo transmisiju: 110 zirgspēki, 90gCO2/km, 3.5l/100km, tērauda virzuļi. Energy dCi 130 ar sešu ātrumu manuālo transmisiju: 130 zirgspēki, 4l/100km ar CO2 izmešu daudzumu tikai 103g/km. dCi 110 Hybrid Assist ar sešu ātrumu manuālo transmisiju. dīzeļelektriska spēka piedziņa Hybrid Assist, kas darbojas ar elektrisku motora ģeneratoru un 48V akumulatoru. Benzīna dzinēju klāsts: Energy TCe 100 ar sešu ātrumu manuālo transmisiju: 100 zirgspēki,120g CO2/km, 5.4l/100km. Energy TCe 130 ar sešu ātrumu manuālo transmisiju: 130 zirgspēki, 5.3 l/100km, 119g CO2/km. Energy TCe 130 ar septiņu ātrumu EDC transmisiju: 130 zirgspēki ,5.4 l/100km, 122g CO2/km.

AKCIJAS

PIETEIKTIES TESTAM

PIETEIKTIES SERVISAM

UZDOT JAUTĀJUMU